Krajowa Informacja Skarbowa
Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Będzin
Ogłoszenie o naborze Nr 149969
Warunki pracy
Pracownikom oferujemy:
- Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami
- Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku nie niższe niż 7297,36 zł brutto
- Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
- Nagrody jubileuszowe
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- Pokój śniadaniowy w miejscu pracy
- Parking dla pracowników
- Nietypowe godziny pracy, praca zmianowa w systemie 8 godzinnym, rozkład czasu pracy dostosowany do godzin pracy infolinii KSeF: obecnie dwie zmiany 8.00-16.00 i 10.00-18.00 od poniedziałku do piątku
- W przypadku zmiany godzin pracy infolinii KSeF harmonogram czasu pracy będzie dostosowany do godzin pracy infolinii KSeF, możliwa praca we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta oraz trzy zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
- Otwartą i przyjazną atmosferę w pracy
- Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Obsługa klienta zewnętrznego
- Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Podstawowe wyposażenie na stanowisku: komputer, telefon, drukarka
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Praca w budynku II piętrowym, przestrzeń pracy Wydziału KIS: I, II piętro
- Budynek wyposażony w dźwig osobowy
- Budynek nie posiada platformy dla potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku: wejście główne do budynku – schody
- Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku – I piętro budynku
- Miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami (art. 2 pkt 3, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz.U. z 2024 r. poz. 1411) m.in. osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku, przed budynkiem
- Budynek, otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy nie są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – głównie osób z niepełnosprawnością
Zakres zadań
- Udziela informacji instruktażowych dotyczących obsługi bezpłatnych narzędzi Ministerstwa Finansów dedykowanych KSeF oraz pomaga przy rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z dostępnością tych narzędzi, w celu pomocy w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych. W przypadku zapytań e-mailowych – możliwe jest przygotowywanie odpowiedzi w języku angielskim
- Rejestruje oraz reaguje na zgłaszane incydenty, awarie oraz problemy w działaniu narzędzi służących do wystawiania, otrzymywania oraz przechowywania faktur ustrukturyzowanych KSeF w ramach przyjętych procedur, w celu pomocy w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych
- Udziela informacji w zakresie prawa podatkowego związanego z KSeF oraz informacji na temat zasad funkcjonowania KSeF, w celu pomocy w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych oraz zapewnienia jednolitej informacji. W przypadku zapytań e-mailowych o zasady funkcjonowania KSeF – możliwe jest przygotowywanie odpowiedzi w języku angielskim
- Udziela odpowiedzi na pytania e-mailowe twórców oprogramowania zintegrowanego z narzędziami służącymi do wystawiania, otrzymywania oraz przechowywania faktur ustrukturyzowanych KSeF, w celu zapewnienia prawidłowego przekazywania danych do systemów wykorzystywanych w KSeF. Możliwe jest przygotowywanie odpowiedzi w języku angielskim
- Opracowuje i aktualizuje bazy wiedzy w celu wykorzystania w trakcie udzielania informacji, dokształcania i doskonalenia swoich umiejętności oraz ujednolicania informacji
- Sygnalizuje przełożonemu rozbieżności w zakresie udzielanych odpowiedzi w celu ujednolicenia stanowiska
- Udziela informacji instruktażowych oraz pomaga przy rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą e-Deklaracji w ramach dostępnych kanałów komunikacji, w celu pomocy w prawidłowym wykonywaniu obowiązków podatkowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Wiedza ogólna z zakresu: obowiązujących przepisów prawa podatkowego dot. Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), udostępnionych aplikacji Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), systemów teleinformatycznych
- Umiejętność: precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi, współpracy w zespole, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań, skutecznej komunikacji, analizowania informacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 według skali przyjętej przez Radę Europy (Common European Framework of Reference for Languages) - potwierdzone stosownym certyfikatem
- Umiejętność korzystania z podręczników i instrukcji użytkowania narzędzi informatycznych KSeF
Tagi:śląskie Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie Asystent/ka ds. Administracji Będzin Żory Tarnowskie Góry Asystent Specjalista ds. Podatków
Zobacz podobne oferty
Asystent administracji
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Miejsce pracy: mazowieckie
- Praca w biurze; pomoc przy przygotowaniu raportów; organizacja współpracy między działami firmy. Do realizacji projektu Olefin III w Płocku. Asystent administracji zajmuje się sporządzaniem umów z obcokrajowcami z Filipin, a także bierze odpowiedzialność...
DODANO: dzisiaj
Stażysta - Asystent ds. Administracyjnych
Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: świętokrzyskie
- Wsparcie codziennej pracy Biura. Pomoc przy obsłudze administracyjnej. Realizacja prac biurowych, w tym archiwizacja dokumentów. Status studenta lub absolwenta studiów wyższych. Umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pakietu MS Office. Zdolność do...
DODANO: dzisiaj
Asystentka / Asystent ds. Administracji
Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: zachodniopomorskie
- Obsługa klienta na recepcji i podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy. Prowadzenie obsługi telefonicznej i zarządzanie korespondencją. Wsparcie administracyjne dla działów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów. Organizacja eventów firmowych i...
DODANO: wczoraj
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Recepcjonistka
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Piaseczno
-
Asystent zarządcy
Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Mława
-
Asystent prokuratora
Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie/ Olsztyn
-
Asystent kierownika bhp
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Nowe Trzepowo
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013