SĄD REJONOWY W RYBNIKU
Asystent sędziego
Miejsce pracy: Rybnik
Numer: StPr/25/0806
OBOWIĄZKI:
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące naboru konkursowego znajdują się na stronie internetowej: www.rybnik.sr.gov.pl, zakładka: praca w sądzie - oznaczenie konkursu. Kompletne oferty opatrzone oznaczeniem konkursu OKDR.1101.6.2025, własnoręcznie podpisane i w zaklejonej kopercie należy składać w terminie do 01.08.2025 r. bezpośrednio w siedzibie sądu (biurze podawczym) lub przesłać za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe (decyduje data stempla pocztowego operatora).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Rybnik


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Zobacz podobne oferty

Staż - asystent przedstawiciela handlowego

Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Miejsce pracy: śląskie

  • obsługa komputera, urządzeń biurowych, poznanie zasad dotyczących prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji, koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży, pomoc w budowaniu wizerunku firmy, budowanie bazy klientów, przygotowanie ofert handlowych;...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Recepcjonista-tka / asystent-tka biura

MOTO LEADER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Miejsce pracy: mazowieckie

  • • Obsługa recepcji i bieżący kontakt z klientami (osobisty i telefoniczny)• Odbieranie i wysyłanie korespondencji mailowej• Wsparcie administracyjne biura• Dbanie o porządek i dobrą atmosferę w miejscu pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Asystentka w biurze prezesa zarządu

Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Miejsce pracy: śląskie

  • Przygotowywanie dokumentów i korespondencji firmowej. Odbieranie i przekazywanie telefonów. Zarządzanie grafikami spotkań i terminów. Pomoc w organizowaniu wydarzeń i spotkań. Wspieranie prezesa w codziennych zadaniach biurowych. Wymagania konieczne:...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-08-23