Asystent / Pomocnik księgowej
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres obowiązków
  • Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (m.in. faktur kosztowych, sprzedażowych oraz magazynowych) z prawem bilansowym i podatkowym
  • Kontrola dokumentów pod względem formalnym oraz rachunkowym.
  • Wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów magazynowych w systemie finansowo-księgowym
  • Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów.
  • Wsparcie działu logistyki w zakresie faktur zakupowych
  • Wsparcie w innych bieżących pracach działu księgowości, w tym bieżące czynności administracyjno-biurowe
Wymagania
  • Podstawowa wiedza w zakresie prawa podatkowego i rachunkowości
  • Komunikatywność, umiejętności pracy w zespole
  • Wykształcenie kierunkowe (rachunkowości i finanse lub w trakcie)
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Zaangażowanie i chęć rozwoju w dziale księgowości
  • Mile widziane doświadczenie w księgowości
  • Znajomość programu ENOVA będzie mile widziana
  • Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
Oferujemy:
  • Wsparcie i wdrożenie na stanowisko pracy
  • Podnoszenie kwalifikacji poprzez system szkoleń
  • Praca w pozytywnej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Umowa zlecenie lub współpraca w formie B2B
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych z językiem niemieckim i angielskim

Praca.pl
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych i dokumentów do systemów wewnętrznych Weryfikacja poprawności informacji finansowych Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi Wsparcie codziennego funkcjonowania działu Wymagania: Znajomość języka...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-07-02

Asystent / Asystentka księgowego

DSPL Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Twój zakres obowiązków Kompletowanie księgowych dokumentów. Wysyłanie oryginalów księgowych dokumentówZ Nasze wymagania Wykształcenie co najmniej średnie. Znajomość obsługi komputera MS Windows, MS Office (Word, Excel). Praktyczne umiejętności pracy z...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-07-01

Asystent / Asystentka działu księgowości

RETS Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Twój zakres obowiązków : Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu operacyjnego; Wystawienia faktur sprzedaży; Sprawdzanie poprawności danych zawartych na fakturach handlowych; Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Działu Księgowości;...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-06-30