Ogłoszenie numer: 10106230, z dnia 2025-07-30

Klient portalu Praca.pl

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością prowadząca między innymi obsługę księgowo-kadrową dla swoich klientów, poszukuje osoby na staż, na stanowisko :

Asystent ds. Księgowości i Obsługi HR (staż w biurze rachunkowym)

Miejsce pracy: Otwock

 

Opis stanowiska

  • wstępna weryfikacja dokumentów księgowych
  • księgowanie dowodów księgowych (zarówno KPiR jak i pełna księgowość)
  • analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych
  • drobne elementy z kadr i płac- dokumenty, wystawianie zaświadczeń itp.
  • kontakty z urzędami i klientami
  • pomoc w prowadzeniu procesów HR

Wymagania

  • podstawy w księgowości ( biuro rachunkowe, wewnętrzny dział) minimum 3 miesiące.
  • znajomość Wfirma i innych programów księgowo-kadrowych ( mile widziana)
  • studia na kierunku finansów i rachunkowości (w trakcie studiów - studia zaoczne lub dzienne)- warunek konieczny
  • zaangażowanie w pracę
  • gotowość do nauki
  • odporność na stres
  • otwartość na inne zadania zgodnie z charakterem spółki i branżą spółki w obszarze HR
  • angielski na poziomie B2

Oferujemy

  • duże wsparcie z naszej strony -możesz liczyć na dalszą naukę i przeszkolenie
  • dużą samodzielność- jeśli widzimy, że sobie radzisz- zaufamy ci, przy jednoczesnym całkowitym wsparciu
  • dostosujemy się do twoich możliwości czasowych jeśli studiujesz dziennie ( indywidualny grafik)
  • możliwość uzyskania certyfikatów ze szkoleń księgowo-płacowych
  • dofinansowanie do szkoleń
  • przyjazne środowisko pracy- jesteśmy kameralnym wyluzowanym towarzystwem;-)
  • możliwość zatrudnienia na dłużej po odbytym stażu
  • możliwość wdrożenia pracy w formie hybrydowej - do ustalenia
  • możliwość rozpoczęcia stażu w indywidualnym terminie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Asystent / Pomocnik księgowej

ABAKON BD Sp. z o.o.
Miejsce pracy: śląskie

  • Zakres obowiązków Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (m.in. faktur kosztowych, sprzedażowych oraz magazynowych) z prawem bilansowym i podatkowym Kontrola dokumentów pod względem formalnym oraz rachunkowym....

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent / Asystentka księgowości

KDK Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu (faktury, wyciągi, delegacje). Zarządzanie obiegiem dokumentów, ich weryfikacja i archiwizacja zgodnie z przepisami. Przygotowywanie danych do deklaracji ZUS i podatkowych (we współpracy z główną księgową)....

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Asystent ds. księgowości i rozliczeń

Bank Spółdzielczy w Brańsku
Miejsce pracy: podlaskie

  • praca dwuzmianowa odbieranie/wysyłanie rozliczeń elektronicznych wystawianie faktur prowadzenie rozliczeń wykształcenie wyższe praca w systemie dwuzmianowym umiejętność pracy w zespole samodzielność oraz dobra organizacja pracy zapewniającej realizację...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj