Ogłoszenie numer: 10121663, z dnia 2025-08-14

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. Administracyjnych

Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie dokumentacją w SharePoint,
  • Aktualizacja elektronicznych rejestrów,
  • Wdrażanie standardów jakości,
  • Koordynacja pracy zespołu,
  • Monitorowanie działań naprawczych.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe z ochrony zdrowia lub zarządzania,
  • Zaawansowane umiejętności MS Office,
  • Komunikatywność, odporność na stres.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na pełen etat,
  • Czas pracy: 7:35 godz. dziennie,
  • Benefity z funduszu socjalnego,
  • Korzystne ubezpieczenie grupowe,
  • Lokalizacja: Renomowana placówka medyczna.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Asystent / Asystentka ds. administracji

Uniwersytet Warszawski
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Opis stanowiska: Wprowadzanie dokumentów do systemów elektronicznego obiegu, Przygotowywanie pism i umów, Organizacja prostych zakupów, Współpraca z pracownikami i administracją wydziałową. Wymagania: Wyższe wykształcenie Biegła obsługa pakietu MS...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent / Asystentka ds. Administracji i Obsługi Zarządu

PFTECHNOLOGY SP. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura i jego reprezentacyjnym wyglądem Obsługa recepcji i zarządzanie przepływem korespondencji Wystawianie faktur sprzedażowych i prowadzenie ewidencji umów Tworzenie dokumentów, prezentacji i analiz na potrzeby kadry...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Recepcji (staż)

TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Zatrudnienie w formie umowy stażowej przez Urząd Pracy na okres 6 miesięcy Następnie 3 miesiące zatrudnienia w formie umowy o pracę z TMHPL Jaktorów, ul. Potockiego 1A Zakres obowiązków: Obsługa recepcji oraz gości firmy Obsługa korespondencji (wysyłka,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj