AZYL NIERUCHOMOŚCI IWONA GMURCZYK
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Wyszków
Numer: StPr/25/0339
OBOWIĄZKI:
Obsługa interesantów, księgowanie wpłat, faktur, odpowiedzi na pisma i zgłoszenia. Początkowo zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, następnie umowa o pracę. (Godziny pracy: 10-18)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie


Wymagania inne:

znajomość obsługi komputera, programu Excel, zanjomość rachunkowości; doświadczenie nie jest wymagane

Miejsce pracy:

Wyszków


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie

Zobacz podobne oferty

Asystent / Asystentka Administracyjna – wsparcie biura i zespołów operacyjnych

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: śląskie

  • Wsparcie działu administracyjnego i operacyjnego w codziennych obowiązkach Pomoc w organizacji spotkań i wydarzeń firmowych Porządkowanie i uzupełnianie dokumentacji administracyjnej Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, skanery, kserokopiarki) Kontakt z...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent / Asystentka Działu Realizacji Zamówień

Lava Group S.C
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Praca z programem loger i Raks Autoryzacja zamówień, rezerwacji, MKT i bieżąca obsługa zamówień w systemie Przygotowanie projektów wizualizacji z logo klienta w programie Corel Przygotowywanie zleceń produkcyjnych na magazyn i kontakt z firmami zewnętrznymi...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent w higienie pracy

POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
Miejsce pracy: pomorskie

  • prowadzenie nadzoru nad warunkami higieny pracy w zakładach pracy, kontrolowanie warunków zdrowotnych środowiska pracy, analiza wyników badań środowiskowych czynników szkodliwych dla zdrowia występujących na stanowiskach pracy Wymagania konieczne:...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj