Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0317
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych, księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, sporządzanie listy płac oraz przygotowywanie przelewów bankowych wynagrodzeń, rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych np. delegacje, zaliczki itp., potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic, rozliczanie faktur z importu i eksportu, wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem oraz innych dokumentów rozliczeniowych, obsługiwanie programu płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych tj. CIT, VAT oraz deklaracji ZUS, prowadzenie ewidencji kasowej, sporządzanie raportów finansowych, współpraca z klientami zewnętrznymi firmy tj. dostawcami usług, kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem itp.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

znajomość programów księgowych

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Zobacz podobne oferty

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji

Abakus Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystentka / Asystent ds. obsługi biura i komunikacji

Abakus Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu, Przyjmowanie i rozdział korespondencji, Rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, Obsługa gości i interesantów, Odbieranie telefonów, Obsługa kserokopiarki, skanera, faxu, Archiwizacja dokumentów, Budowanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent do spraw księgowości

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Archiwizowanie dostarczanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością klientów biura. Skanowanie dokumentów papierowych, przetwarzanie, wgrywanie dokumentów elektronicznych lub plików wymiany w różnych formatach. Nadzór nad...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj