Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0230
OBOWIĄZKI:
Naliczanie wynagrodzeń pracownikom, prowadzenie kat osobowych. wypełnianie deklaracji ZUS, sporządzanie wniosków do refundacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: obsługa programu Buchalter
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Zobacz podobne oferty

Asystent rodziny k/m

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Miejsce pracy: mazowieckie

  • 1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,2. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,3. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent biurowy / Asystentka biurowa

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Powitanie i obsługa klientów oraz gości biura. Przygotowywanie i przechowywanie dokumentacji biurowej oraz recepcyjnej. Organizowanie poczty i zarządzanie jej dystrybucją. Obsługa telefoniczna, mailowa oraz dbanie o sprawny przepływ informacji. Wsparcie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent zarządcy

Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Miejsce pracy: mazowieckie

  • koordynowanie prac zleconych na budowach, korespondencja, przygotowanie uchwał Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office) Wymagania inne:

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj