Asystent Biura Handlowego
Miejsce pracy: Wiosenna 2, 41-253 Czeladź
Oferujemy:
- Umowy o pracę
- Możliwość rozwoju w liderującej firmie z branży maszyn budowlanych
- Laptop, telefon komórkowy
- Premia roczna
- Pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa
- Benefity: wczasy pod gruszą, Multisport, wsparcie w kryzysowych sytuacjach
- Integracyjne spotkania i szkolenia
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie umów sprzedaży i wynajmu zgodnie z procedurami.
- Nadzór nad rezerwacją i fakturowaniem maszyn.
- Współpraca z przedstawicielami handlowymi.
- Współpraca z Działem Marketingu i koordynacja akcji sprzedażowych oraz wydarzeń regionalnych.
- Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej, przestrzeganie procedur.
- Monitorowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych i dostarczanie informacji o postępowaniach.
- Koordynacja spraw administracyjnych biura regionalnego.
Wymagania:
- Min. wykształcenie średnie.
- Min. 2 lata doświadczenia w dziale sprzedaży.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Znajomość języka angielskiego.
- Dobra znajomość pakietu Office.
- Zaangażowanie i entuzjazm w pracy.
W dokumentach prosimy uwzględnić klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści przesłanego cv, przez Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. w celu wzięcia udziału w prowadzonych procesach rekrutacyjnych”.Informujemy, że wyrażając powyższą zgodę masz prawo w dowolnym momencie wycofać lub zmienić zgodę, kierując informację o jej wycofaniu lub zmianie na adres: aktualizacja.rezygnacja@b-m.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem
Tagi:Świątniki Górne Góra Asystent/ka ds. Administracji małopolskie Bergerat Monnoyeur sp. z o.o. Asystent Biura Handlowego Czchów
Zobacz podobne oferty
Asystentka / Asystent Biura Handlowego
K+L Biuro Handlowe Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: łódzkie
- Obowiązki: Wspieranie przedstawicieli handlowych, Przygotowywanie i wysyłka ofert, prowadzenie korespondencji z klientami, Obsługa i monitoring procesów sprzedaży, Tworzenie zestawień oraz raportów sprzedażowych, Zarządzanie i aktualizacja baz danych...
DODANO: wczoraj
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie
- Opis stanowiska: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych oraz wysyłanie dokumentacji. Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami Klientów, aktualizacja danych w systemie...
DODANO: 2025-05-03
Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
Dorado.pl sp. z o.o.
Miejsce pracy: małopolskie
- Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji...
DODANO: 2025-04-30
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Asystent / Asystentka Zarządu - Specjalista ds. rozwoju
Villaro
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
-
Asystent / Asystentka Zarządu - Specjalista ds. rozwoju
Villaro
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie/ Łask
-
Asystentka / Asystent Biura Handlowego
K+L Biuro Handlowe Polska Sp. z o.o.
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: łódzkie/ Łódź
-
Płatny staż - wprowadzanie danych zakupowych
Klient portalu Praca.pl
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie/ Jaktorów
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013