Ogłoszenie numer: 9923770, z dnia 2025-06-07

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa recepcji oraz zapewnienie profesjonalnego pierwszego kontaktu z gośćmi i klientami
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (tradycyjną i mailową)
  • Pomoc w organizacji spotkań i wydarzeń wewnętrznych (rezerwacje, materiały, logistyka)
  • Przygotowywanie i porządkowanie dokumentów dla różnych działów firmy
  • Współpraca z zespołem w zakresie codziennych zadań administracyjnych
  • Dbanie o zaopatrzenie w artykuły biurowe i spożywcze

Wymagania

  • Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (minimum B1)
  • Dostępność do pracy ok. 100 godzin miesięcznie, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–16:00
  • Wysoka kultura osobista i swoboda w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i ustalania priorytetów
  • Gotowość do nauki oraz chęć rozwijania kompetencji administracyjnych
  • Samodzielność, odpowiedzialność i pozytywne nastawienie

Oferujemy

  • Umowę zlecenie na okres 6 miesięcy z możliwością kontynuacji współpracy
  • Wynagrodzenie w wysokości 31 zł brutto za godzinę
  • Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w centrum Szczecina
  • Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twojej dostępności
  • Możliwość wykorzystywania języków obcych w praktyce
  • Wsparcie zespołu oraz wewnętrzne szkolenia na start
  • Przyjazną atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i współpracy
  • Darmową kawę, świeże owoce i wygodne warunki pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Asystent / Asystentka ds. Kontraktów Budowlanych

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Wspieranie kierownika projektu w realizacji bieżących zadań Opracowywanie i analiza umów oraz dokumentów kontraktowych Kontrola zgodności realizacji projektów z zapisami kontraktu Tworzenie zestawień i rozliczeń z podwykonawcami Kontakt z klientami oraz...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent biurowy

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Organizacja spotkań, przyjmowanie klientów i partnerów biznesowych, przygotowywanie dokumentów tj: tworzenie raportów, zestawień, pism, protokołów, załatwianie spraw biurowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język:...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Asystent do spraw księgowości

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Archiwizowanie dostarczanych dokumentów księgowych, związanych z bieżącą działalnością klientów biura. Skanowanie dokumentów papierowych, przetwarzanie, wgrywanie dokumentów elektronicznych lub plików wymiany w różnych formatach. Nadzór nad...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj