Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Poznań

Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
  • wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach,
  • przygotowywanie prezentacji i raportów,
  • koordynowanie obiegu korespondencji oraz dokumentów (w tym ich sprawdzanie, kompletacja i archiwizacja),
  • prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego.

Nasze oczekiwania:

  • wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,
  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego (w mowie i w piśmie),
  • umiejętność redagowania pism,
  • zdolności organizacyjne i analityczne,
  • skrupulatność, punktualność, sumienność, elastyczność w działaniu,
  • zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Przejdź do klauzuli informacyjnej RODO

Zobacz podobne oferty

Asystent / Asystentka Zarządu

TELE-FONIKA Kable S.A.
Miejsce pracy: małopolskie

  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystentka zarządu

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie

  • Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach organizacyjnych i administracyjnych, Zarządzanie dokumentacją firmową, Organizowanie spotkań, Przygotowywanie raportów, prezentacji i zestawień.Współpraca z działami firmy oraz zewnętrznymi kontrahentami. Nadzór...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent Zarządu

LST-Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie

  • Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj