Kluczowe kwalifikacje: znajomość jęz. angielskiego / wysoka samodyscyplina
Nasz klient to polski oddział międzynarodowej organizacji zrzeszającej obecnie ok 8000 osób będących członkami rodzin zarządzających największymi i najstarszymi biznesami rodzinnymi na świecie.
Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:
- Bardzo samodzielne stanowisko
- Elastyczne godziny pracy.
- Współpraca B2B, możliwość umowy o pracę.
- Samochód służbowy.
- Pracę w środowisku biznesowym z dużą perspektywa na rozwój zawodowy w ramach organizacji lub w środowisku partnerskim
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
Obowiązki na stanowisku Koordynatora:
- Utrzymywanie regularnej i płynnej komunikacji z członkami stowarzyszenia, dbanie o profesjonalne i szybkie odpowiadanie na ich potrzeby.
- Kompleksowa organizacja spotkań i eventów – przygotowywanie zaproszeń, zbieranie informacji o uczestnikach, koordynacja zakwaterowania oraz oprawy gastronomicznej.
- Proaktywne prowadzenie mediów społecznościowych– opracowywanie treści, publikacja postów i angażowanie społeczności z zacięciem marketingowca.
- Kreowanie działań promocyjnych i informacyjnych związanych z wydarzeniami, dbanie o atrakcyjny wizerunek stowarzyszenia.
- Zarządzanie korespondencją, organizacja mailingu do członków oraz dbanie o sprawny przepływ informacji.
- Współpraca z dostawcami, hotelami, firmami cateringowymi, wydawnictwami i innymi partnerami związanymi z działalnością stowarzyszenia.
- Dostosowywanie wydarzeń do indywidualnych potrzeb uczestników, dbając o każdy szczegół.
- Zapewnienie wsparcia organizacyjnego oraz merytorycznego dla członków stowarzyszenia oraz bieżąca obsługa logistyczna.
Idealny kandydat powinien posiadać:
- Wysoką samodyscyplinę – osoba na tym stanowisku powinna samodzielnie planować i realizować zadania.
- Profesjonalizm i życzliwość w kontaktach z członkami stowarzyszenia, którzy są właścicielami firm.
- Zmysł marketingowy, kreatywność i umiejętność angażowania odbiorców w działania online.
- Świetne zdolności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie.
- Umiejętność budowania i utrzymywania- pielęgnowania, długofalowych relacji biznesowych.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne, chęć do zarażania pozytywnym nastawieniem rozmówców.
- Gotowość do pracy w nienormowanych godzinach- elastyczność czasowa, biorąc pod uwagę specyfikę pracy z właścicielami firm.
- Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów w sposób szybki i efektywny.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
Tagi:Asystent / Asystentka zarządu Kalisz wielkopolskie Sekretarka Poznań Poznań Konin Weegree Asystentka Zarządu
Zobacz podobne oferty
Asystent / Asystentka Prezesa Zarządu
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Miejsce pracy: wielkopolskie
- Zakres obowiązków: Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu, w tym: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie i rozliczanie podróży służbowych, pilnowanie realizacji zadań, redagowanie pism Prowadzenie biura Rady Strategicznej (opracowywanie programu...
DODANO: dzisiaj
Asystentka/Asystent Kierownictwa
Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie
- Wsparcie Dyrektorów Zarządu w codziennych zadaniach operacyjnych i organizacyjnych. Organizacja spotkań i podróży, zarządzanie dokumentami, monitorowanie terminów. Koordynacja projektów strategicznych i przygotowywanie materiałów wspierających....
DODANO: 2025-08-10
Asystent / Asystentka Zarządu
TELE-FONIKA Kable S.A.
Miejsce pracy: małopolskie
- ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie...
DODANO: 2025-08-08
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Asystent / Asystentka zarządu
Weegree
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań
-
Asystent ds. Księgowości i Obsługi HR (staż w biurze rachunkowym)
Klient portalu Praca.pl
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Otwock
-
Asystent ds. Księgowości i Obsługi HR (staż w biurze rachunkowym)
Klient portalu Praca.pl
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa
-
Specjalista ds. Administracyjno-Technicznego Wsparcia Biura
BARGHEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie/ Kozy
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013