Kluczowe kwalifikacje: znajomość jęz. angielskiego / wysoka samodyscyplina

 

Nasz klient to polski oddział międzynarodowej organizacji zrzeszającej obecnie ok 8000 osób będących członkami rodzin zarządzających największymi i najstarszymi biznesami rodzinnymi na świecie.

Asystent / Asystentka zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:
  • Bardzo samodzielne stanowisko
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Współpraca B2B, możliwość umowy o pracę.
  • Samochód służbowy.
  • Pracę w środowisku biznesowym z dużą perspektywa na rozwój zawodowy w ramach organizacji lub w środowisku partnerskim
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
Obowiązki na stanowisku Koordynatora:
  • Utrzymywanie regularnej i płynnej komunikacji z członkami stowarzyszenia, dbanie o profesjonalne i szybkie odpowiadanie na ich potrzeby.
  • Kompleksowa organizacja spotkań i eventów – przygotowywanie zaproszeń, zbieranie informacji o uczestnikach, koordynacja zakwaterowania oraz oprawy gastronomicznej.
  • Proaktywne prowadzenie mediów społecznościowych– opracowywanie treści, publikacja postów i angażowanie społeczności z zacięciem marketingowca.
  • Kreowanie działań promocyjnych i informacyjnych związanych z wydarzeniami, dbanie o atrakcyjny wizerunek stowarzyszenia.
  • Zarządzanie korespondencją, organizacja mailingu do członków oraz dbanie o sprawny przepływ informacji.
  • Współpraca z dostawcami, hotelami, firmami cateringowymi, wydawnictwami i innymi partnerami związanymi z działalnością stowarzyszenia.
  • Dostosowywanie wydarzeń do indywidualnych potrzeb uczestników, dbając o każdy szczegół.
  • Zapewnienie wsparcia organizacyjnego oraz merytorycznego dla członków stowarzyszenia oraz bieżąca obsługa logistyczna.
Idealny kandydat powinien posiadać:
  • Wysoką samodyscyplinę – osoba na tym stanowisku powinna samodzielnie planować i realizować zadania.
  • Profesjonalizm i życzliwość w kontaktach z członkami stowarzyszenia, którzy są właścicielami firm.
  • Zmysł marketingowy, kreatywność i umiejętność angażowania odbiorców w działania online.
  • Świetne zdolności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie.
  • Umiejętność budowania i utrzymywania- pielęgnowania, długofalowych relacji biznesowych.
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne, chęć do zarażania pozytywnym nastawieniem rozmówców.
  • Gotowość do pracy w nienormowanych godzinach- elastyczność czasowa, biorąc pod uwagę specyfikę pracy z właścicielami firm.
  • Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów w sposób szybki i efektywny.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.

Zobacz podobne oferty

Asystent / Asystentka Prezesa Zarządu

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • Zakres obowiązków: Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu, w tym: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie i rozliczanie podróży służbowych, pilnowanie realizacji zadań, redagowanie pism Prowadzenie biura Rady Strategicznej (opracowywanie programu...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystentka/Asystent Kierownictwa

Klient portalu Praca.pl
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Wsparcie Dyrektorów Zarządu w codziennych zadaniach operacyjnych i organizacyjnych. Organizacja spotkań i podróży, zarządzanie dokumentami, monitorowanie terminów. Koordynacja projektów strategicznych i przygotowywanie materiałów wspierających....

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-08-10

Asystent / Asystentka Zarządu

TELE-FONIKA Kable S.A.
Miejsce pracy: małopolskie

  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa i wsparcie administracyjne Biura Zarządu Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu w zakresie: prowadzenia kalendarza, umawiania i organizacji spotkań, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów i zarządzanie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-08-08