Wsparcie w Zespole Administracji Personalnej i Płac oraz w Zespole Procesów Rekrutacyjnych
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko!
  • Układanie dokumentów w aktach osobowych.
  • Wprowadzanie danych do systemu kadrowego TETA.
  • Wsparcie w codziennych pracach dla zespołu.
  • Wsparcie w prowadzeniu rekrutacji fabrycznych.
Zobacz, czego oczekujemy od pracowników na tym smakowitym stanowisku. Oto nasza mieszanka wymagań!
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel i umiejętność pracy z bazami danych.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się nowych narzędzi i technologii.
  • Chęć rozwoju w obszarze Administracji Personalnej oraz Rekrutacji.
Poznaj smaki naszych benefitów. To mnóstwo wyjątkowych pyszności!
  • Słodkie chwile w pracy – dostęp do naszych kultowych słodyczy w firmie, bo wierzymy, że czekolada potrafi poprawić dzień!
  • Szansa na rozwój – możliwość zdobycia cennego doświadczenia w jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm na rynku FMCG.
  • Elastyczność – oferujemy elastyczne godziny zlecenia, które łatwo dopasujesz do swoich zajęć lub innych obowiązków.
  • Smacznie i wygodnie – możesz korzystać z naszej firmowej stołówki, serwującej domowe i różnorodne posiłki.
  • Nie tylko codzienność – udział w ciekawych projektach, które pozwalają poszerzać horyzonty i rozwijać konkretne umiejętności.
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
Więcej na: wedel.pl/kariera

Zobacz podobne oferty

Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów

GRUPA KDM Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Twój zakres obowiązków Wsparcie Kierownika Kontraktów w bieżących zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów, Przygotowywanie, redagowanie i weryfikacja umów Weryfikacja zgodności realizacji umów z warunkami kontraktów, Weryfikacja...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Miejsce pracy: lubelskie

  • Księgowanie dokumentów finansowych, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym Wymagania konieczne: Zawód: Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 1) Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne Wymagania inne:...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Asystent księgowego

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Porządkowanie, wprowadzanie faktur do systemów księgowych OPTIMA, MK Rzeczypospolitej. Prace kadrowo-płacowe. Kontakt z instytucjami ZUS i US. Wystawianie faktur. Wysyłka deklaracji ZUS i JPK. Prowadzenie akt osobowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj