Asystent / Asystentka ds. administracji
Miejsce pracy: Krasnystaw
Obowiązki:
- Przygotowywanie dokumentacji kontraktowej: dokumenty, raporty, rejestry, zestawienia.
- Tworzenie pism do organów administracji publicznej.
- Zarządzanie korespondencją: przychodzącą i wychodzącą.
- Nadzór nad obiegiem dokumentów.
- Archiwizowanie dokumentacji kontraktowej i tworzenie kopii zgodnie z systemem obowiązującym w firmie.
- Obsługa interesantów: informowanie o procedurach i kierowanie do odpowiednich osób.
- Koordynowanie bieżących spraw administracyjnych biura budowy.
- Przekazywanie dokumentów zadekretowanych odpowiednim osobom.
- Organizacja spotkań rad budowy.
- Zarządzanie sprawami biura w zakresie utrzymania i funkcjonowania wyposażenia technicznego.
- Aktualizacja strony internetowej firmy.
Wymagania:
- Wyższe wykształcenie.
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; preferowane doświadczenie w branży budowlanej.
- Biegła znajomość MS Office i apllikacji internetowych (Zoom, Dropbox, Teams).
- Samodzielność, dobra organizacja pracy.
- Sumienność, pozytywne nastawienie i otwartość na nowe zadania.
- Gotowość do natychmiastowego rozpoczęcia pracy.
Oferujemy:
- Przyjazne środowisko pracy z profesjonalistami.
- Stabilne zatrudnienie w odpowiedzialnym stanowisku.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.
- Nowoczesne narzędzia pracy.
- Praca nad innowacyjnymi projektami.
- Pełen etat na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Tagi:Bico Group Sp.zo.o. Asystent / Asystentka Łęczna Pracownik Biurowy lubelskie Krasnystaw Tomaszów Lubelski Asystent / Asystentka ds. administracji
Zobacz podobne oferty
Asystent / Asystentka ds. administracji
Bico Group Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie
- Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji kontraktowej: dokumenty, raporty, rejestry, zestawienia. Tworzenie pism do organów administracji publicznej. Zarządzanie korespondencją: przychodzącą i wychodzącą. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Archiwizowanie...
DODANO: dzisiaj
Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Miejsce pracy: świętokrzyskie
- - obsługa dokumentacji biurowej- obsługa urządzeń biurowych - praca w godz. 8.00-16.00 Wymagania inne: - 6 miesięcy doświadczenia zawodowego- oferta skierowana dla osób zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w PUP Sandomierz
DODANO: wczoraj
Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Miejsce pracy: podkarpackie
- do uzgodnienia Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Oferta skierowana do osób zrejestrowanych w PUP Rzeszów.Mile widziana obsługa programu OPTIMA, EXEL-TABELE PRZESTAWNE
DODANO: wczoraj
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa
-
Specjalista ds. Inwentaryzacji
Poczta Polska S.A.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, ul. Świętokrzyska 31/33
-
Asystentka / Asystent oddziału
Notus Finanse S.A.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Mokotów
-
Nauczyciel Bibliotekarz
Szkoła Podstawowa Żdżary
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: łódzkie/ Bolesławiec (pow. wieruszowski, gm. Bolesławiec), Bolesławiec
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013