Asystent / Asystentka ds administracji
Miejsce pracy: Krasnystaw
Nr ref.: PADm/KRAS/VIII/2025
Opis stanowiska
  • Kompleksowe prowadzenie biura Inżyniera Kontraktu,
  • Obsługa dokumentacji kontraktowej,
  • Przygotowywanie dokumentów, raportów i zestawień,
  • Sporządzanie pism do organów administracji publicznej,
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów,
  • Archiwizacja dokumentacji, skanowanie,
  • Obsługa interesantów, informowanie i kierowanie do właściwych osób,
  • Koordynacja spraw administracyjnych biura budowy,
  • Organizacja spotkań, rad budowy,
  • Utrzymanie biura i zaplecza technicznego,
  • Aktualizacja treści na stronie internetowej.
Wymagania
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Mile widziane doświadczenie w środowisku budowlanym,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Biegła znajomość MS Office i narzędzi internetowych (Zoom, Dropbox, Teams),
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy,
  • Sumienność, pozytywne nastawienie do nauki,
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz.
Oferujemy
  • Pracę w przyjaznym zespole profesjonalistów,
  • Stałą pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Pracę przy innowacyjnych projektach,
  • Pełny etat na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Pracownik biurowy

Kancelaria Adwokacka Mariusz Michalak
Miejsce pracy: opolskie

  • Obsługa sekretariatu: odbieranie i wysyłanie poczty, odbieranie telefonów, e-maili, sporządzanie pism. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole Wymagania inne: biegła obsługa komputera,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Pracownik biurowy z obsługą klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Miejsce pracy: śląskie

  • obsługa klienta (odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-mail, udzielanie informacji); prowadzenie dokumentacji biurowej; archiwizacja; aktywne pozyskiwanie klienta (dodawanie ofert na portale branżowe); obsługa social media; przygotowywanie ofert i pism;...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Pracownik biurowy (staż)

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Miejsce pracy: śląskie

  • w załączniku Wymagania konieczne: Uprawnienia: prawo jazdy kat. B Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: wykształcenie średnie (preferowane technikum) lub wyższe ( w trakcie studiów); prawo jazdy kat. B, obsługa komputera ( obsługa poczty...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj