Starlit to biuro rachunkowe, istniejące na rynku już od 2011. Stale się rozwijamy, stawiając na wysoką jakość usług księgowych, automatyzację procesów i innowacyjne rozwiązania. W związku z tym, regularnie powiększamy nasz Zespół, by móc sprawnie obsługiwać coraz większą liczbę Klientów.
Oprócz księgowości, stanowiącej naszą wiodącą usługę, oferujemy kompleksowe wsparcie dla biznesu, w tym obsługę kadrową, płacową i doradztwo. We współpracy ze spółkami, NGO i jednoosobowymi działalnościami gospodarczymi najbardziej istotne są dla nas wartości, takie jak bezpieczeństwo, zaufanie, odpowiedzialność i partnerstwo. Wyróżniamy się niekorporacyjną strukturą, dzięki czemu każdy pracownik ma realny wpływ na rozwój firmy.
Nasz Zespół to grupa specjalistów w swoich dziedzinach. Są to osoby zaangażowane, wspierające się wzajemnie i nastawione na rozwój. W pracy dajemy z siebie wszystko, a po pracy miło spędzamy czas, realizując się na innych polach.
Dołącz do Starlit - jednego z liderów branży księgowej - i pracuj z najlepszymi!
Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków
- realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń),
- koordynacja działań windykacyjnych,
- tworzenie analiz, zestawień, pism oraz dokumentów na potrzeby Zarządu,
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych i obsługa formalności związanych z zatrudnieniem,
- koordynacja i aktualizacja dokumentów kadrowych (we współpracy z zewnętrznym biurem),
- obsługa sekretariatu Zarządu, w tym: organizacja i koordynacja spotkań, zakupy na potrzeby biura, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz nadzór nad ekipą sprzątającą.
Nasze wymagania
- masz doświadczenie w realizacji większości powyższych zadań,
- należysz do osób, które lubią planować, koordynować i porządkować,
- cechujesz się umiejętnością perswazji,
- jesteś dyskretna/y,
- jesteś samodzielny/a i wykazujesz się inicjatywą własną,
- sprawnie posługujesz pakietem Office (Excel, Word, PowerPoint),
- swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim.
Mile widziane
- doświadczenie w branży usług finansowych, księgowych.
To oferujemy
- zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej (B2B - preferowane) / umowy o pracę,
- elastyczność godziny rozpoczęcia pracy (między 8 a 9),
- zarobki, adekwatne do zajmowanego stanowiska,
- wstępne wdrożenie w ramach indywidualnego programu,
- możliwość korzystania z zaawansowanego systemu CRM i systemu do zarządzania zadaniami,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
- dofinansowanie do pakietu sportowego (MultiSport).
- zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej (B2B - preferowane) / umowy o pracę
- wstępne wdrożenie w ramach indywidualnego programu
- elastyczność godziny rozpoczęcia pracy (między 8 a 9)
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop + telefon)
- zarobki, adekwatne do zajmowanego stanowiska
- dofinansowanie do pakietu sportowego (Multisport)
Rekrutacja:
- Prześlij CV
- Porozmawiamy z kandydatami
- Przedstawimy ofertę współpracy
- Podpiszemy umowę i rozpoczniemy współþracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Tagi:Legnica Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym Wałbrzych Asystent/ka ds. Administracji Asystent / Asystentka dolnośląskie
Zobacz podobne oferty
Asystentka Zarządu
Supernova Sp. K.
Miejsce pracy: pomorskie
- Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu Odbieranie korespondencji mailowej i listowej Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac...
DODANO: wczoraj
Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu
Medicover Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie
- Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events...
DODANO: 2024-12-10
Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu
PRU MEGA-REM Sp. z o.o.
Miejsce pracy: małopolskie
- Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
DODANO: 2024-11-14
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Recepcjonistka
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie/ Kraków
-
Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: zachodniopomorskie/ Szczecin
-
Pomocnik biblioteczny
Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: mazowieckie/ Ciechanów
-
Pracownik biurowy
Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie
Dodane: wczoraj
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie/ Marcinkowo (pow. mogileński, gm. Mogilno), Marcinkowo
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013