Starlit to biuro rachunkowe, istniejące na rynku już od 2011. Stale się rozwijamy, stawiając na wysoką jakość usług księgowych, automatyzację procesów i innowacyjne rozwiązania. W związku z tym, regularnie powiększamy nasz Zespół, by móc sprawnie obsługiwać coraz większą liczbę Klientów.
 
Oprócz księgowości, stanowiącej naszą wiodącą usługę, oferujemy kompleksowe wsparcie dla biznesu, w tym obsługę kadrową, płacową i doradztwo. We współpracy ze spółkami, NGO i jednoosobowymi działalnościami gospodarczymi najbardziej istotne są dla nas wartości, takie jak bezpieczeństwo, zaufanie, odpowiedzialność i partnerstwo. Wyróżniamy się niekorporacyjną strukturą, dzięki czemu każdy pracownik ma realny wpływ na rozwój firmy.

 
Nasz Zespół to grupa specjalistów w swoich dziedzinach. Są to osoby zaangażowane, wspierające się wzajemnie i nastawione na rozwój. W pracy dajemy z siebie wszystko, a po pracy miło spędzamy czas, realizując się na innych polach.

 
Dołącz do Starlit - jednego z liderów branży księgowej - i pracuj z najlepszymi!
Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków
  • realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń),
  • koordynacja działań windykacyjnych,
  • tworzenie analiz, zestawień, pism oraz dokumentów na potrzeby Zarządu,
  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych i obsługa formalności związanych z zatrudnieniem,
  • koordynacja i aktualizacja dokumentów kadrowych (we współpracy z zewnętrznym biurem),
  • obsługa sekretariatu Zarządu, w tym: organizacja i koordynacja spotkań, zakupy na potrzeby biura, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz nadzór nad ekipą sprzątającą.
Nasze wymagania
  • masz doświadczenie w realizacji większości powyższych zadań,
  • należysz do osób, które lubią planować, koordynować i porządkować,
  • cechujesz się umiejętnością perswazji,
  • jesteś dyskretna/y,
  • jesteś samodzielny/a i wykazujesz się inicjatywą własną,
  • sprawnie posługujesz pakietem Office (Excel, Word, PowerPoint),
  • swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim.
Mile widziane
  • doświadczenie w branży usług finansowych, księgowych.
To oferujemy
  • zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej (B2B - preferowane) / umowy o pracę,
  • elastyczność godziny rozpoczęcia pracy (między 8 a 9),
  • zarobki, adekwatne do zajmowanego stanowiska,
  • wstępne wdrożenie w ramach indywidualnego programu,
  • możliwość korzystania z zaawansowanego systemu CRM i systemu do zarządzania zadaniami,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
  • dofinansowanie do pakietu sportowego (MultiSport).
  • zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej (B2B - preferowane) / umowy o pracę
  • wstępne wdrożenie w ramach indywidualnego programu
  • elastyczność godziny rozpoczęcia pracy (między 8 a 9)
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop + telefon)
  • zarobki, adekwatne do zajmowanego stanowiska
  • dofinansowanie do pakietu sportowego (Multisport)
Rekrutacja:
  • Prześlij CV
  • Porozmawiamy z kandydatami
  • Przedstawimy ofertę współpracy
  • Podpiszemy umowę i rozpoczniemy współþracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Asystentka Zarządu

Supernova Sp. K.
Miejsce pracy: pomorskie

  • Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu Odbieranie korespondencji mailowej i listowej Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

Medicover Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2024-12-10

Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

PRU MEGA-REM Sp. z o.o.
Miejsce pracy: małopolskie

  • Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2024-11-14