Wspieramy naszych Klientów na każdym etapie inwestycji – od koncepcji, przez projekt, nadzór nad realizacją, aż po odbiory i okres gwarancji.


Nasze doświadczenie obejmuje projekty infrastrukturalne, budynki kubaturowe oraz obiekty o szczególnych wymaganiach, w tym szpitale oraz te objęte ochroną konserwatorską. Zawsze działamy w interesie Inwestora – rzetelnie, skutecznie i z pełnym zaangażowaniem.

Asystent / Asystentka Biura Zarządu / Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Nr ref.: AZ/ODR/VI/2025

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne  Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym.

  • Obsługa korespondencji oraz obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Wsparcie w opracowywaniu i archiwizacji dokumentacji kontraktowej.
  • Obsługa administracyjna zespołu inżyniera kontraktu: przygotowywanie raportów, zestawień i harmonogramów.
  • Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów między stronami kontraktu.
  • Współpraca z wykonawcami, inwestorem i jednostkami administracji publicznej.
  • Nadzór nad flotą samochodową (prowadzenie ewidencji, przeglądy, dokumentacja).
  • Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami (komunikacyjne, majątkowe, OC, itp.).
Zgłoś się jeśli masz:
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane administracja, zarządzanie, logistyka, budownictwo).
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej powyżej 2 lata.
  • Doświadczenie w obsłudze flot samochodowych lub ubezpieczeń – mile widziane.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność.
  • Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną i urzędową.
  • Szukamy kandydata o wysokiej kulturze osobistej, umiejącego słuchać i pracować zespołowo.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata - mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku budowlanym w biurze Inżyniera Kontraktu lub dla GDDKiA - znajomość branży budowlanej.
  • Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych aplikacji internetowych m.in. Zoom, Dropbox, Teams.
  • Samodzielność i bardzo dobrą organizację pracy.
  • Sumienność pozytywne nastawienie do nauki i przejmowania nowych obowiązków.
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy od zaraz.
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju zawodowego w zróżnicowanym środowisku projektowym.
  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.
  • Udział w ciekawych inwestycjach o znaczeniu regionalnym i krajowym.
  • Nowoczesne narzędzia pracy.
  • Pracę na pełny etat na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Zobacz podobne oferty

Asystent Zarządu

LST-Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie

  • Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent / Asystentka Dyrektora

Transgourmet Polska
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Asystent / Asystentka Zarządu

Transgourmet Polska
Miejsce pracy: wielkopolskie

  • Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja spotkań w biurze, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, wsparcie przełożonego w prowadzonych działaniach, przygotowywanie prezentacji i raportów, koordynowanie obiegu korespondencji oraz...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj