Asystent Administracyjny w Dziale HR z j. angielskim
Location: Warszawa, Śródmieście
  • Weryfikacja i zarządzanie aktami osobowymi pracowników (włącznie z archiwizacją fizyczną i cyfrową oraz rejestrowaniem dokumentów).
  • Wprowadzanie danych do systemów informacji HR.
  • Wsparcie w procesie zatrudniania nowych pracowników.
  • Przygotowywanie zaświadczeń, szkicowanie e-maili oraz pomoc w zarządzaniu dokumentacją.
  • Monitorowanie skrzynek mailowych i komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami.
  • Ogólne wsparcie administracyjne w procedurach HR.
  • Współpraca przy tworzeniu notatek, listów, raportów i śledzeniu dokumentów.
  • Wykonywanie podstawowych zadań administracyjnych, takich jak kopiowanie czy skanowanie.
  • Edukacja: ukończona edukacja średnia związana z potrzebami biznesu.
  • Doświadczenie: minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w relevantnej dziedzinie.
  • Umiejętności komputerowe: bardzo dobre umiejętności obsługi głównych programów MS Office.
  • Umiejętności językowe: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B2); dodatkowy język UE mile widziany.
  • Kompetencje osobiste: odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją, umiejętności organizacyjne, dyskrecja, zdolność pracy w zespole.
  • Umowę o pracę przez agencję zatrudnienia.
  • Płatność dzienna: 70,87€ netto.
  • Opieka medyczna i karta sportowa.
  • Możliwości rozwoju i awansu.
  • Dogodna lokalizacja biura w centrum miasta.
  • Praca z profesjonalistami.

Zobacz podobne oferty

Asystent Dyrektora Szkoły

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie

  • Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Specjalista ds. operacji handlowo-administracyjnych

REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
Miejsce pracy: pomorskie

  • Opis stanowiska: Zarządzanie sprawami administracyjno-handlowymi, w tym tworzenie ofert, umów oraz dokumentacji do urzędów. Opracowywanie raportów i zestawień. Kontakty z firmami transportowymi oraz klientami (telefonicznie i mailowo). Wystawianie i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj

Asystent administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Praca w biurze; pomoc przy przygotowaniu raportów; organizacja współpracy między działami firmy. Do realizacji projektu Olefin III w Płocku. Asystent administracji zajmuje się sporządzaniem umów z obcokrajowcami z Filipin, a także bierze odpowiedzialność...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: dzisiaj