For our Client, we are looking for:

Administrative Assistant in Operational Planning Division
Location: Warszawa, Śródmieście
Reference Number: AA/r1/2025
Duties and tasks linked to the post:
  • the organisation of meetings with internal and external participants,
  • supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments,
  • contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in the Division,
  • keeping the register of the tasks assigned to the Division and the related deadline list, etc.
Requirements:
  • Education: successfully completed secondary education related to the business needs;
  • Work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs;
  • Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook);
  • Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language.
Personal skills:
  • high level of responsibility and ability to work independently;
  • high level of service orientation;
  • ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
  • ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
  • strong sense of accuracy and attention to detail;
  • high level of discretion and ability to handle confidential matters;
  • proven organizational skills;
  • ability to adapt to a dynamic working environment;
  • ability to learn new skills and software;
  • ability to work in a team.
We offer:
  • contract of employment through the Employment Agency;
  • daily remuneration: 70,54€ net;
  • medical care, sport card;
  • opportunity for development and promotion;
  • convenient location of the office - the centre of Warsaw;
  • work with professionals.

Application deadline: until January, 21 2025

Please be advised that only resumes in English will be considered.

Zobacz podobne oferty

Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Elektronicznego Obiegu Dokumentów

LUX MED Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości; Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy; Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow....

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: wczoraj

Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

LUX MED Sp. z o.o.
Miejsce pracy: mazowieckie

  • Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-01-07

Asystent / Asystentka ds. administracji

ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
Miejsce pracy: dolnośląskie

  • Twoje zadania: Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia). Współpraca międzydziałowa. Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami. Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach. Tworzenie i...

Zobacz Ogłoszenie

DODANO: 2025-01-05