



For our Client, we are looking for:
Administrative Assistant in EIBM Intelligence Division/Analysis Unit/Regional Analysis Sector
Location: Warszawa, Śródmieście
Reference Number: AA/rep/2025
The description of duties is a presented below:
- to provide administrative support in general administrative procedures;
- to support the document flows and archiving;
- to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents;
- to carry out data entry and support an administration and monitoring of electronic databases;
- to support in preparation and evaluation of internal trainings;
- to assist in the organisations of online and physical meetings and drafting minutes as necessary;
- to assist in handling correspondence, arranging missions, flights’ bookings and agenda management;
- to support the preparation and follow-up of financial commitments and documents;
- to archive invoices, payment records and bank statements;
- to support in the preparation of procurement requests and reimbursement of claims in line with the financial rules in place;
- to support in the review and preparation of documentation attached to claims, invoices and requests for payments;
- to provide assistance in preparation, implementation and monitoring of contracts;
- to assist in the preparation of statistical data (tables, graphs and charts);
- to support in drafting reports in various areas related to Frontex activities;
- to track and report on team hours and file expense reports;
- to monitor functional mailboxes and communicate with internal and external parties;
- to perform basic administrative tasks as copying, scanning, etc.
Requirements:
- Education: successfully completed secondary education related to the business needs;
- Work experience: at least 1 year of professional experience in the specific area depending on the business needs;
- Computer skills: very good skills in the main MS Office software (Word, Excel, Outlook);
- Language skills: very good command of both written and spoken English (at least B2) / knowledge of additional EU language.
Personal skills:
- high level of responsibility and ability to work independently;
- high level of service orientation;
- ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly;
- ability to communicate efficiently at all levels internally and externally and in appropriate manner;
- strong sense of accuracy and attention to detail;
- high level of discretion and ability to handle confidential matters;
- proven organizational skills;
- ability to adapt to a dynamic working environment;
- ability to learn new skills and software;
- ability to work in a team.
We offer:
- contract of employment through the Employment Agency;
- daily remuneration: 71,82€ net;
- medical care, sport card;
- opportunity for development and promotion;
- convenient location of the office - the centre of Warsaw;
- work with professionals.
Application deadline: until 04.08.2025
Please be advised that only resumes in English will be considered.
Tagi:Asystent / Asystentka Warszawa Radom Warszawa Staff Partners Administrative Assistant in EIBM Intelligence Division/Analysis Unit/Regional Analysis Sector Płock
Zobacz podobne oferty
Asystent Dyrektora Szkoły
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Miejsce pracy: wielkopolskie
- Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą...
DODANO: dzisiaj
Asystent / Asystentka w biurze Inżyniera Kontraktu
Bico Group Sp. z o.o.
Miejsce pracy: lubelskie
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie biura Inżyniera Kontraktu oraz obsługę dokumentacji kontraktowej zgodnie ze zleceniami Inżyniera Kontraktu. Do głównych zadań należeć będzie: Przygotowywanie dokumentów,...
DODANO: dzisiaj
Asystent / Asystentka ds. administracyjno-magazynowych
AUSTROWAREN POLSKA Sp. z o. o.
Miejsce pracy: mazowieckie
- Rodzaj zatrudnienia: umowa na zastępstwo Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu, ok. 20 godzin tygodniowo Okres zatrudnienia: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia Opis stanowiska: Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w bieżącej obsłudze administracyjnej...
DODANO: dzisiaj
Praca
Najnowsze oferty pracy:
-
Front Office Manager
Sheraton Grand Warsaw
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa
-
Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Export Pack Polska
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie/ Zabrze, ul. Alberta Borsiga 6
-
Asystent Dyrektora Szkoły
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: wielkopolskie/ Poznań
-
Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/Human Resources Unit/Talent Acquisition & Planning Sector
Staff Partners
Dodane: dzisiaj
Lokalizacja: mazowieckie/ Warszawa, Śródmieście
Najnowsze wpisy
Archiwum
- Czerwiec 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Listopad 2019
- Wrzesień 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Wrzesień 2018
- Sierpień 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Sierpień 2016
- Luty 2015
- Styczeń 2015
- Grudzień 2014
- Październik 2014
- Sierpień 2014
- Lipiec 2014
- Marzec 2014
- Styczeń 2014
- Czerwiec 2013