zakres-obowiazkow-asystentki

Obowiązki zawodowe Asystentki Handlowca

Każdy pracownik na stanowisku Key Account Manager, ma tak dużo obowiązków w swojej pracy, że niezbędne jest wsparcie Asystentki ds. Sprzedaży. Jaki jest jej zakres obowiązków i w jakim zakresie stanowi realne wsparcie dla jego pracy?

Przede wszystkim systematyzuje i ogarnia jego pracę. Ponieważ Handlowiec bardzo dużo wisi na telefonie i przeprowadza bardzo ważne rozmowy handlowe, Asystentka przejmuje wszelkie bieżące maile. Czyta je, weryfikuje i ustawia na jego skrzynce w zależności od priorytetu. Pewne, ustalone wcześniej z Handlowcem sprawy, załatwia sama a nawet kontaktuje się z klientem.

To Asystentka trzyma pieczę nad kalendarzem Sprzedawcy. Pilnuje terminów spotkań z klientami, terminów realizacji zadań, czy też wygaśnięcia poszczególnych tasków. Jeździ również na spotkania biznesowe. Przeważnie jest też bardziej zorientowana w procedurach, dlatego stanowi niebotyczne wsparcie w kwestiach technicznych i procesowych.

Asystentka znająca się na rzeczy, ambitnie realizująca postawione cele i wzorowo reprezentująca dział handlowy to prawdziwy skarb. Wraz ze wzrostem kwalifikacji zawodowych może ubiegać się o większą pensję oraz dodatki w postaci premii. Wiele osób pracującym na tym stanowisku ma możliwość awansu. Wskazuje na to zakres wiedzy, jaką musi przyswoić. Osoba z taką wiedzą może awansować poziomo do wielu działów. Ale jeśli jest zadowolona z zakresu aktualnie wykonywanych obowiązków, z pewnością nawet o tym nie pomyśli.

0 1443
Avatar for Anna
Anna

Napisz komentarz