asystentka-dzialu-marketingu

Asystentka działu marketingu – czy to dobry pomysł na początek kariery?

Kariera w marketingu to dla wielu osób bardzo pożądana opcja. W tej branży stale potrzebne są nowe osoby do pracy. To powoduje, że wśród ogłoszeń pojawia się wiele możliwości podjęcia stażu lub praktyk. Wiele jest również ofert pracy etatowej. Żeby jednak móc rozwijać swoją karierę w branży marketingowej, trzeba od czegoś zacząć. Dobrym pomysłem może być podjęcie pracy w charakterze asystentki działu marketingu. Dlaczego jest to najlepsza opcja?

Asystentka działu marketingu nie zarabia bardzo dużo, ale ma szansę bardzo wiele się nauczyć. Jest to stanowisko, na którym wykonuje się bardzo wiele różnorodnych działań. Asystentka współpracuje z wieloma osobami w firmie, więc ma szansę podejrzeć, jak wygląda praca w zależności od stanowiska, które się zajmuje. Na początku wykonuje ona bardzo proste rzeczy. Zajmuje się zarządzaniem dokumentacją biurową w dziale oraz podejmuje się zadań, które na bieżąco zlecają jej starsi stażem koledzy.

Praca w charakterze asystentki daje więc szansę, aby zorientować się, jak naprawdę wygląda pracowanie w dziale marketingu. Może podpatrzeć, jakie ścieżki kariery czekają w przyszłości na asystentkę. Średnio praca na tym stanowisku trwa od sześciu miesięcy do roku. Doświadczenie zdobyte w pracy jako asystentka działu marketingu, pozwala ubiegać się o stanowisko junior marketing managera.

0 1269
Avatar for Anna
Anna

Napisz komentarz